شرايط گارانتي محصولات برند سامسونگ 97/09/13 288 بازدید

شرايط گارانتي محصولات برند سامسونگ:

تنها دستگاه هایی شامل گارانتی میشوند که دارای کارت ضمانت همراه با هولوگرام و سریال چاپی شرکت سام سرویس باشند و هنگام مراجعه به مراکز خدمات ارائه فاکتور معتبر فروشگاه به همراه این ضمانت نامه الزامی است.

گارانتی محصولات سامسونگ شامل شرکت هایی که از محصولات متفرقه با برند و لوگوی سامسونگ استفاده می کنند نخواهد بود.

 

مواردی شامل گارانتي نمي شوند:

١-صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی

٢-دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز سام سرویس تعمیر شوند.

٣-هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه

٤-استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی

٥-مشکلات ناشی از خدمات رسانه ای شرکت های متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن ها از طریق گوشی

٦-خرابی ناشی از نصب هر گونه نرم افزار و برنامه های متفرقه که مورد تایید شرکت سامسونگ نباشد.

٧- استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

٨-هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت سامسونگ

٩-هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العمل های ذکر شده در دفترچه راهنما

١٠-تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه (برای موبایل IMEI) و یا در کارت

 

محصولات سامسونگ با گارانتی هماهنگ در بسته بندی های شرینک شده در بازار عرضه می شوند.

محصولاتی که با گارانتی هماهنگ عرضه می شوند در زمان هاي مختلف، شامل هدایا و مزایای ويژه اي هستند که با توجه به لیبل درج شده بر روی آن ها، مشخص خواهند شد. بنابراين هنگام خرید محصولات سامسونگ با گارانتی هماهنگ، به اطلاعات این لیبل ها توجه كنيد.

 

شرايط گارانتي هماهنگ:

١-براي استفاده از ویژگی های خدمات پس از فروش، نگهداری رسيد خدمات لازم است زيرا دارنده ی آن، صاحب کالا يا نماينده ی وی محسوب می‌شود.

٢-خدمات پس از فروش هماهنگ هيچ گونه مسئوليتی نسبت به تهيه نسخه پشتيبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل به عهده خریداران است.

٣-تشخیص صحيح عیوب دستگاه برعهده ی کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش هماهنگ است.

٤-بررسی تطابق شرايط گارانتی با وضعيت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتي، به عهده کارشناس اين دفتر است.

٥-اشکالات ظاهری دستگاه مانند خط و خش، شکستگي و تغيير رنگ بدنه در زمان تحويل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.

هنگام تحويل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غير اين صورت هزينه تعميرات طبق فاکتور از مشتری دريافت خواهد شد.

٦-اشکالات نرم‌افزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرم‌افزار، هزينه آن طبق فاکتور از مشتری دريافت خواهد شد.

٧-هر گونه تغيير در کارت گارانتی، کارت گواهی خسارت فیزیکی و يا سريال مندرج روی دستگاه و يا داخل آن، موجب ابطال گارانتی و گواهی خسارت خواهد شد.

٨-تعمير و تغيير توسط کارشناسان غير از مراکز خدمات هماهنگ موجب ابطال گارانتی و خسارت فیزیکی دستگاه مورد نظر خواهد شد.

٩-کابل، شارژر و باتری از تاریخ تولید به مدت 6 ماه دارای گارانتی می باشد.

١٠-عمليات روت کردن (Root) و نصب رام‌های غيررسمی روی تبلت‌ و گوشی و همچنين عمل قفلگشايی روی راه‌اندازی‌های تبلت ‌و گوشی (Unlock-BootLoader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمنی دستگاه و افزايش امکان Brick شدن دستگاه می‌گردد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزينه‌های آن از مشتری دريافت خواهد شد.